pracuj @WiRan

DOŁĄCZ DO NAS!

„Specjalizujemy się w telemetrii, technologii RF/Microwave, rozwiązaniach IoT (LoRa, LoRaWan, NB-IoT i LTE-M) oraz badaniach EMC. Nasze przedsiębiorstwo opiera się na trzech filarach. Po pierwsze, posiadamy dwadzieścia lat doświadczenia w tej dziedzinie, co owocuje nie tylko siecią międzynarodowych partnerów, dostawców i klientów, ale również zdolnością do walidacji pomysłów i specyfikacji technicznych produktów w bardzo krótkim czasie. Po drugie, mamy do dyspozycji najwyższej klasy sprzęt pomiarowy i przestrzeń laboratoryjną, uniezależniająca nas od podwykonawców, co również eliminuje ryzyko dla naszych klientów. Po trzecie, nasi wykwalifikowani inżynierowie i pracownicy działu sprzedaży – niewielka fluktuacja pracowników jest bezpośrednim wynikiem kultury naszej firmy. W WiRanie możesz być sobą i doświadczyć rozwoju osobistego, pracując nad ekscytującymi projektami, które kształtują rynek.”

(Maciej Król, Założyciel i Prezes Zarządu WiRan Sp. z o.o.)

PYTANIA?

POZNAJ NAS 

O NAS

WiRan to firma świadcząca usługi z zakresu badań i rozwoju (R&DaaS – R&D as a Service) oraz kompleksowy dostawca rozwiązań związanych z techniką RF, z doświadczeniem na rynku militarnym, kolejowym, kosmicznym i IoT (w oparciu o sieć LoRa i LTE-M). Realizujemy projekty od koncepcji do działającego prototypu wraz z dedykowanymi testami pozwalającymi zapewnić wymaganą jakość produktu. WiRan pod marką SEZO oferuje produkty telemetrii dalekosiężnej o wysokich wymaganiach, z możliwością dostosowania do potrzeb klienta.

Aby uzyskać więcej informacji i skorzystać z usług WiRan, prosimy o skorzystanie z naszego FORMULARZA KONTAKTOWEGO

Film (2 min): https://www.youtube.com/watch?v=7M0ecRaXfUY&

Znajdź nas w SOCIAL MEDIA

OFERTA PRACY

Specjalista / specjalistka ds. marketingu

Zakres obowiązków:

  • Dodawanie danych i aktualizacja bazy CRM,
  • Tworzenie i aktualizacja szablonów dokumentów (oferty, umowy, protokoły, listy referencyjne itp.),
  • Tworzenie i aktualizacja materiałów marketingowych (broszury, prezentacje, ogłoszenia i treści na stronie www, newslettery),
  • Tworzenie i publikowanie treści: w social media,
  • Dodawanie i aktualizacja treści dot. firmy i produktów na portalach branżowych,
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami zarządzającymi stroną www i grafikami LUB samodzielne zarządzanie i aktualizacja stron www,
  • Planowanie wydatków, koordynacja przygotowań do targów i innych wydarzeń
    promocyjnych,
  • Analizy rynkowe: firmy, produkty,
  • Inne wskazane przez przełożonego.

Nasze wymagania:

KONIECZNE:

  • Zaangażowanie i chęć do nauki,
  • Kreatywność,
  • Umiejętności językowe i redakcyjne: tworzenie unikalnych i angażujących treści,
  • Umiejętność zarządzania i aktualizacji stron www,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, kompetencje techniczne (niezbędne do zrozumienia specyfiki produktów),
  • Dobra organizacja pracy,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom min B2),
  • Płynna znajomość języka polskiego (poziom ojczysty lub C2),
  • Bardzo dobra obsługa pakietu Office, w szczególności Word i Power Point.

MILE WIDZIANE:

  • Doświadczenie w tworzeniu treści na profile firmowe social media / doświadczenie jako copywriter,
  • Doświadczenie w pracy z branżą techniczną lub znajomość tematyki projektowania i produkcji urządzeń elektronicznych,
  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Doświadczenie w pracy z JiRa lub dowolnym systemem CRM,
  • Znajomość WordPress,
  • Znajomość programów graficznych / do tworzenia grafik.

Oferujemy:

  • Elastyczny czas pracy od 0,5 do 1 etatu,
  • Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od zaangażowania i doświadczenia (od 5 tys. brutto UoP),
  • Możliwość hybrydowej formy współpracy, tj. częściowej pracy zdalnej,
  • Możliwość wielokierunkowego rozwoju kariery w dynamicznie rozwijającej się firmie o profilu B+R,
  • Otwartość na inicjatywę, nowe pomysły i możliwość realnego wpływu na rozwój
    produktów i wizerunku firmy,
  • Łatwy dojazd: nasze biuro znajduje się w pobliżu stacji SKM Redłowo, nieco dalej PKM Gdynia Stadion,
  • Onboarding,
  • Pracę w zgranym zespole specjalistów,
  • Przyjemną atmosferę w firmie o płaskiej strukturze organizacyjnej,
  • Luźny dress code,
  • Wyjścia integracyjne całej firmy oraz wieczory „planszówek”.

APLIKUJ TERAZ!

Aplikuj via e-mail lub telefonicznie

Zapraszamy do kontaktu pod adresem info@wiran.pl lub telefonicznie pod numerem
58 663 10 10.

Miejsce pracy

Gdynia Redłowo
R

Dostępność

Elastyczny czas pracy od 0,5 do 1 etatu.

Wyślij swoją aplikację na info@wiran.pl, w tytule maila wpisując nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisane klauzuli “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”.

OFERTA PRACY

Project Manager

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie i realizacja równolegle kilku projektów B+R zgodnie z założeniami harmonogramów rzeczowo-finansowych:
    • Zarządzanie bieżącymi zadaniami podległych zespołów projektowych
    • Przygotowywanie dokumentacji projektowej
    • Kontrolowanie kosztów realizowanych projektów
  • Kontrolowanie warunków i realizacji umów z podwykonawcami
  • Współpraca z klientami w zakresie konsultacji i merytoryczno-technicznych
  • Przygotowywanie raportów dla zarządu z realizowanych projektów wraz komentarzem zagrożeń realizacji założonych celów długo i krótkoterminowych
  • Inne wskazane przez przełożonego

Nasze wymagania:

KONIECZNE:

  • Min 5 lat doświadczenia w zakresie wymaganych działań
  • Zaangażowanie i pro aktywność we współpracy i zarządzania zespołem
  • Skupienie na celach do realizacji w ramach ograniczeń projektu
  • Dobra organizacja pracy
  • Płynna znajomość języka polskiego (poziom ojczysty lub C2)

    MILE WIDZIANE:

    • Znajomość JIRA
    • Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów B+R z dofinansowaniem
    • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom min B1) 
    • Wykształcenie wyższe techniczne
    • Doświadczenie w pracy z branżą techniczną  lub znajomość tematyki projektowania i produkcji urządzeń elektronicznych 
    • Bardzo dobra obsługa pakietu Office, w szczególności Word, Excel, Outlook

    Oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy
    • Możliwość hybrydowej formy współpracy, tj. częściowej pracy zdalnej 
    • Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od zaangażowania i doświadczenia (od 8 tys. brutto UoP)
    • Możliwość wielokierunkowego rozwoju kariery w dynamicznie rozwijającej się firmie o profilu B+R
    • Otwartość na inicjatywę, nowe pomysły i możliwość realnego wpływu na rozwój firmy
    • Pracę w zgranym zespole specjalistów
    • Przyjemną atmosferę w firmie o płaskiej strukturze organizacyjnej
    • Łatwy dojazd: nasze biuro znajduje się w pobliżu stacji SKM Redłowo, nieco dalej PKM Gdynia Stadion
    • Onboarding
    • Luźny dress code
    • Wyjścia integracyjne całej firmy oraz wieczory „planszówek”

    APLIKUJ TERAZ!

    Aplikuj via e-mail lub telefonicznie

    Zapraszamy do kontaktu pod adresem info@wiran.pl lub telefonicznie pod numerem
    58 663 10 10.

    Miejsce pracy

    Gdynia Redłowo
    R

    Dostępność

    Elastyczny czas pracy

    Wyślij swoją aplikację na info@wiran.pl, w tytule maila wpisując nazwę stanowiska.

    Prosimy o dopisane klauzuli “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”.

    NAPISZ DO NAS

    Polityka Prywatności WiRan